Sawano Hiroyuki [nZk]:SUGIZO - Glory -into the RM- Lyrics


Glory -into the RM- Lyrics
Glory -into the RM- 歌詞
Lirik Lagu Glory -into the RM-

English Lyrics Indonesian -Tunggu-

Glory -into the RM-
SawanoHiroyuki[nZk]:SUGIZO

Lyricist: Yosh
Composer: Hiroyuki Sawano

Rise and fall
through this life we gave it all
If in the end we die alone
Let it be for you my lord
Rise and fall
for a life that's worth it all
Honor of dying alone

Live to tell,
die trying to see the end

Rise and fall
through this life we gave it all
If in the end we die alone
Let it be for you my lord
Rise and fall
for a life that's worth it all
Honor of dying alone


Dear content thief,
please don't steal my contents
without permission
-Nakari Amane-
Halo teman-teman semua
Selama ini saya maling, loh
dari blognya Nakari Amane
Saya mengaku
sudah seenaknya
main kloning demi iklan
Jangan lupa untuk mengunjungi
blognya Nakari Amane ya
di dreamslandlyrics.blogspot.com
Dear content thief,
please don't steal my contents
without permission
-Nakari Amane-
Halo teman-teman semua
Selama ini saya maling, loh
dari blognya Nakari Amane
Saya mengaku
sudah seenaknya
main kloning demi iklan
Jangan lupa untuk mengunjungi
blognya Nakari Amane ya
di dreamslandlyrics.blogspot.com
Dear content thief,
please don't steal my contents
without permission
-Nakari Amane-
Halo teman-teman semua
Selama ini saya maling, loh
dari blognya Nakari Amane
Saya mengaku
sudah seenaknya
main kloning demi iklan
Jangan lupa untuk mengunjungi
blognya Nakari Amane ya
di dreamslandlyrics.blogspot.com
Dear content thief,
please don't steal my contents
without permission
-Nakari Amane-
Halo teman-teman semua
Selama ini saya maling, loh
dari blognya Nakari Amane
Saya mengaku
sudah seenaknya
main kloning demi iklan
Jangan lupa untuk mengunjungi
blognya Nakari Amane ya
di dreamslandlyrics.blogspot.com
Dear content thief,
please don't steal my contents
without permission
-Nakari Amane-
Halo teman-teman semua
Selama ini saya maling, loh
dari blognya Nakari Amane
Saya mengaku
sudah seenaknya
main kloning demi iklan
Jangan lupa untuk mengunjungi
blognya Nakari Amane ya
di dreamslandlyrics.blogspot.com
Dear content thief,
please don't steal my contents
without permission
-Nakari Amane-
Halo teman-teman semua
Selama ini saya maling, loh
dari blognya Nakari Amane
Saya mengaku
sudah seenaknya
main kloning demi iklan
Jangan lupa untuk mengunjungi
blognya Nakari Amane ya
di dreamslandlyrics.blogspot.com





from New Song Lyrics

Video Lyrics Sawano Hiroyuki [nZk]:SUGIZO - Glory -into the RM- Lyrics

Comments

Popular Posts